VerBet$
-->

recent posts

Sprawy organizacyjne, statystyki i kradzież typów




Minął tydzień od startu projektu "VERBETS". Póki co wyniki pod każdym względem są bardzo sympatyczne. Jeśli chodzi o typy, to chyba nikt nie ma prawa narzekać. Ponad 80% skuteczności, yield na poziomie około 70% - żyć nie umierać (w dalszej części wpisu szersze statystyki). Ale nie tylko z tego jestem zadowolony, cieszy mnie też "jakość" analiz. Poświęcam temu sporo czasu i szczególnie cieszą mnie spotkania, które przebiegają według analizowanego "scenariusza", w których potwierdzają się przedmeczowe założenia. O ile jakość typów i analiz mam wpływ, to na liczbę odwiedzin, wyświetleń i polubień takiego wpływu nie mam - i tutaj chciałbym podziękować wszystkim za to, że tak fajnie to się rozwija i rozrasta. To Wy napędzacie do działania, jednak od razu odnotuję, że staram się odpisywać na wszystkie wiadomości, które otrzymuje, ale jest ich tak dużo, że czasem nie wyrabiam - każdy ma swoje życie poza światem zakładów ;)))

Na początek sprawa mnie najbardziej irytująca, czyli podbieranie typów oraz jawne skurwysyństwo (inaczej tego nazwać nie można), czyli kopiowanie mojej pracy i sprzedawanie jej w swoich płatnych grupach. Krew człowieka zalewa. Niech przemówią screeny i linki, bo szkoda klawiatury na jakiekolwiek komentowanie tego. O ile podbieranie typów jestem w stanie zrozumieć, to drugiego procederu nijak nie jestem w stanie pojąć. Nie jestem osobą zawistną, ale czarny PR chłopakom by się przydał ;)? 

Punkt numer 1: PODBIERANIE TYPÓW i prośby o lajki :D :D
Część 1) 
 Część 2) 
 Część 3) 
 Wszystko dodane tuż po publikacjach na moim Facebooku. Jak mawia klasyk - przypadek, nie sądzę :D Dobra, o ile podbieranie typów jestem w stanie zrozumieć i nawet mi schlebia, bo normalne, że każdy chce zarobić i mieć trafne typy to akcja poniżej, to ewidentna patologia. 

 Wszystko skopiowane do jakiejś śmiesznej grupy VIP w której sprzedaje swoje typy za hajs. Mam nadzieję, że nikt nie da się nabrać na płatne "typy" tego ananasa. Przestrzegam! Link do jego grupy, kto chce niech dołączy i przestrzeże innych przed oszustwami "ELIT TYPERA" :D
https://www.facebook.com/groups/1028684797169678/

Ok, głupoty mamy za sobą czas przejść do przyjemniejszych rzeczy. Cyferki po tygodniu funkcjonowania bloga są świetne. Prawie 40k wyświetleń, sporo komentarzy i prawie 300 lajków na facebooku, jeśli dodać do tego jeszcze followersów z blogabeta, oddsportala czy twittera, to jestem zachwycony, że to wygląda tak świetnie! Naprawdę to motywuję do pracy! Ale zawsze można coś poprawić i ulepszyć. Tutaj oddaje Wam pole do popisu. Jeśli jest coś co można zmodyfikować, usprawnić - czy funkcjonowanie bloga, czy kwestię layoutu, czy może coś nie działa? Proszę o wszelkie sugestie i informacje. 

W dalszej części statystyki i komunikat w sprawie płatnych typów (nie, nie bójcie się, opłat nie będzie :D)

  

Zysk z tego wyniósł dokładnie 11.95j przy zainwestowanych 18j, co daje yield na poziomie 70%.  

I jeszcze taki komunikat na koniec w sprawie pytań o płatne typy i jakieś pakiety VIP. Nie zamierzam pobierać i wprowadzać jakichkolwiek opłat za publikowane tutaj typy. Dostaję wiadomości, że niektórzy chcieliby się jakoś "odwdzięczyć" za pracę, którą wykonuje (inaczej tego nazwać nie można) i jakoś mi podziękować. Bardzo miłe to wiadomości i doceniam taką postawę
Pomyślałem, że "uczciwym" rozwiązaniem będzie uruchomienie prostego "donate button'a", czyli jeśli ktoś ma życzenie podziękować mi za moją pracę i dzięki mnie zarobił jakieś pieniądze, to może przekazać DOBROWOLNIE jakąś małą darowiznę na moje konto. Za jakieś drobniaki na przysłowiową "flaszkę" się nie obrażę. A jeśli nie chcecie nabijać mi kabzy, a dalej doceniacie moją robotę dla Was, to prośba innego rodzaju - wpłaćcie coś na jakieś schronisko dla zwierząt (jak zamontuję "donate button" - będzie dostępny gdzieś w menu po prawej, to obok swojego numeru konta, podam również dane, w których będziecie mogli pomóc częstochowskiemu schronisku dla zwierząt). Kliknij w poniższy obrazek, a poznasz szczegóły.

http://verbets.blogspot.com/p/donate.html

Tyle ogłoszeń, życzę dobrej nocy
Verti.   
Sprawy organizacyjne, statystyki i kradzież typów Sprawy organizacyjne, statystyki i kradzież typów Reviewed by Unknown on 22:57:00 Rating: 5

10 komentarzy:

  1. Już kilka razy dzięki Tobie zarobiłem ;) Datków do Ciebie pewnie nie wyśle (w końcu doskonale zarabiasz na swoich typach), ale za to gwarantuje, że jak pojawi się numer schroniska, to jakąś swoją, niewielką cegiełkę podeślę ;)

    Pozdrawiam i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Typy, typami, ale za pisanie analiz ani złotówki nie zarobiłem - ale wsparcie zwierzaków doceniam! Są już podane wszelkie dane!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dzięki Tobie zarobiłem. Doceniam nakład pracy jaki wkładasz w analizy. Będzie na flaszkę i zwierzaki też się ucieszą�� Pozdrawiam i oby tak dalej��

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa, a takich mend to nie bedzie brakowalo niestety... ludzie to sa cwaniaki, ale glupie cwaniaki. nie przejmuj sie takimi mendami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki wielkie, oby tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez cos przeleje. Teraz pytanie z innej beczki. Jaka apke na androida sciagnac zeby natychmiast dostac powiadomienie o pojawieniu sie nowego wpisu na blogu?

    Pozdrawiam SamOn

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że masz taką altruistyczną postawę. Znamy się z Forum Bukmacherskiego bo daję tam typy z Irlandii. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    Psychosocial

    OdpowiedzUsuń

Social Networks

Obsługiwane przez usługę Blogger.